/ Aktywna, zgodna ze standardami firmy, obsługa Klientów w zakresie dotyczącym realizacji usług serwisowych, m.in. umówienie i przyjęcie Klienta do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych, wydanie samochodu.
/ Utrzymywanie i budowanie dobrych relacji serwisowych z Klientami
/ Koordynowanie pracy mechaników
/ Właściwe organizowanie pracy własnej i warsztatu
/ Wstępne diagnozowanie zgłaszanych usterek/problemów
/ Realizacja planów sprzedażowych (sprzedaż części i usług serwisowych),
/ Otwartość na potrzeby Klienta i nastawienia na efektywność.
/ Poparte doświadczeniem umiejętności organizacji i planowania pracy.
/ Umiejętność budowania relacji interpersonalnych ze współpracownikami.
/ Jasne formułowanie celów, określanie zadań i sposobu ich osiągania w określonym czasie.
/ Znajomość mechaniki samochodowej i wiedza w zakresie budowy i eksploatacji samochodów.
/ Biegłość obsługi komputera
/ Prawo jazdy kategorii C mile widziane.
/ Predyspozycje do współpracy w zespole.
/ Doświadczenie na podobnym stanowisku pracy
/ Umowę o pracę,
/ Niezbędne narzędzia do pracy,
/ Bardzo dobre warunki pracy, przyjazną atmosferę, wsparcie współpracowników i przełożonego,
/ Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o część stałą oraz system prowizyjny uzależniony od posiadanej wiedzy umiejętności i wyników indywidualnych ,
/ Praca w stabilnej i rozwijającej się firmie